Το διαθέσιμο ποσό σας για συναλλαγές είναι το άθροισμα του λογαριασμού σας σε μετρητά, των μετρητών που διατηρούνται σε άλλα νομίσματα και του διαθέσιμου περιθωρίου σας. Εάν αυτή η τιμή γίνει αρνητική, έχετε υπερβεί το διαθέσιμο περιθώριο από τη DEGIRO. Εάν αυτό το ποσό υπερβαίνει τα 100 EUR, θα λάβετε κλήση περιθωρίου.
Σε αυτήν την περίπτωση, είτε κλείστε μια(ες) ανοιχτή(ες) θέση(εις) ή κάντε μια κατάθεση στον λογαριασμό σας στην DEGIRO για να καλύψετε το έλλειμμα.
Εάν το έλλειμμα καταλήξει σε Κλήση Περιθωρίου (margin call) από την DEGIRO, το τμήμα Διαχείρησης Κινδύνου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας δίνοντάς σας μια προθεσμία για την εκκαθάριση του ελλείμματος.
Επιπλέον, όταν κάνετε μια κατάθεση, έχετε υπόψη σας ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 3 εργάσιμες ημέρες για να λάβουμε και να καταθέσουμε την κατάθεσή σας. Εάν δεν πιστεύετε ότι τα χρήματά σας θα φτάσουν στον λογαριασμό σας στην DEGIRO πριν από την προθεσμία σας, στείλτε ένα αποδεικτικό κατάθεσης στο τμήμα Διαχείρησης Κινδύνου στη διεύθυνση risk@degiro.nl.
Το αποδεικτικό κατάθεσης σας θα πρέπει να περιέχει όλες τις ακόλουθες πληροφορίες σε ένα έγγραφο:
- Τα τραπεζικά σας στοιχεία
- Τα τραπεζικά στοιχεία της DEGIRO
- Ποσό πληρωμής
- Ημερομηνία κατάθεσης
Λάβετε υπόψη ότι εάν δεν λάβουμε αυτήν την Απόδειξη πληρωμής πριν από την προθεσμία που έχει οριστεί για την κλήση περιθωρίου, το Τμήμα Κινδύνων θα αρχίσει να κλείνει ορισμένες από τις θέσεις σας. Η DEGIRO θα εφαρμόσει χρεώσεις για το κλείσιμο αυτών των θέσεων.
Μόλις ληφθεί η Απόδειξη πληρωμής από το Τμήμα Κινδύνων μας και λάβετε επιβεβαίωση από την DEGIRO ότι η απόδειξη έγινε αποδεκτή, η κλήση περιθωρίου θα επιλυθεί.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σύστημα περιθωρίου μας και τη διαδικασία ελλείμματος μπορείτε να βρείτε στο έγγραφο Αξία Εγγυήσεων, Κίνδυνος, Χρεωστικό Υπόλοιπο σε Χρήματα και Χρεωστικό Υπόλοιπο σε Αξιόγραφα και στο έγγραφο Οδηγίες για τον Κίνδυνο Επενδυτικού Χαρτοφυλακίου
Αυτά τα έγγραφα μαζί με τη Συμφωνία Πελάτη είναι διαθέσιμα στο Κέντρο βοήθειας.