Εάν έχετε πραγματοποιήσει μια κατάθεση με τραπεζικό λογαριασμό που δεν έχει επαληθευτεί και δεν είναι συνδεδεμένος στον επενδυτικό σας λογαριασμό, τα κεφάλαια δεν μπορούν να καταχωρηθούν στον λογαριασμό σας. Στην κατάσταση λογαριασμού του λογαριασμού σας DEGIRO, θα δείτε ότι αυτή η κατάθεση απορρίφθηκε, παρόλο που τα χρήματα θα έχουν χρεωθεί από τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Μπορούμε να κρατήσουμε μια κατάθεση που λάβαμε για μέγιστο διάστημα 5 εργάσιμων ημερών σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε την κατάθεση αυτή ως κατάθεση επαλήθευσης για τη σύνδεση του νέου τραπεζικού λογαριασμού. Εάν η κατάθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί εντός αυτής της περιόδου, θα επιστραφεί αυτόματα στον λογαριασμό από τον οποίο προήλθε η κατάθεση. Επίσης, λάβετε υπόψη ότι μπορείτε να αλλάξετε τον κύριο τραπεζικό σας λογαριασμό μόνο τρεις φορές το χρόνο.
Εάν επιθυμείτε να σας επιστραφεί η προκαταβολή πριν περάσουν οι 5 εργάσιμες ημέρες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης.