Μπορείτε να δείτε τους συνδεδεμένους τραπεζικούς λογαριασμούς στο προσωπικό σας προφίλ στην πλατφόρμα συναλλαγών. Εάν θέλετε να προσθέσετε έναν επιπλέον τραπεζικό λογαριασμό, κάντε κλικ στο "Συνδέστε νέο λογαριασμό" και ακολουθήστε τη διαδικασία.
Όλοι οι συνδεδεμένοι τραπεζικοί λογαριασμοί πρέπει να είναι στο όνομά σας και να βρίσκονται σε χώρα εντός της περιοχής παροχής υπηρεσιών μας. Όπως και με τον πρώτο συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό σας, θα πρέπει να κάνετε μια κατάθεση επαλήθευσης.
Ο πρωτεύων τραπεζικός σας λογαριασμός είναι ο μόνος τραπεζικός λογαριασμός που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε ανάληψη χρημάτων. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τον νέο συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό για τη διεκπεραίωση αναλήψεων, κάντε κλικ στο "Επεξεργασία" και στο "Χρήση λογαριασμού για καταθέσεις/αναλήψεις" για να αλλάξετε τον λογαριασμό σε κύριο τραπεζικό λογαριασμό σας. Εάν επιθυμείτε, μπορείτε επίσης να διαγράψετε έναν τραπεζικό λογαριασμό κάνοντας κλικ στο "Διαγραφή".
Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να συνδέσουμε έναν τραπεζικό λογαριασμό εάν αυτός τηρείται σε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που χρησιμοποιεί λογαριασμό omnibus για τη φύλαξη των κεφαλαίων σας, όπως η Wise ή η Revolut.