Μεταφορές Χρημάτων

Η DEGIRO διαθέτει Ολλανδικό τραπεζικό λογαριασμό για να επεξεργάζεται τις μεταφορές σας.

 

Μπορείτε να μεταφέρετε χρήματα στη DEGIRO με:

 

 

  • Τραπεζική μεταφορά (Ολλανδικός τραπεζικός λογαριασμό DEGIRO)

 

 

Με την τραπεζική μεταφορά τα χρήματα σας είναι διαθέσιμα στο Webtrader σε δύο εργάσιμες ημέρες

 

Aριθμός Λογαριασμού: 26.52.08.076

Κωδικός IBAN: NL60DEUT0265208076

Κωδικός BIC: DEUTNL2A

Τόπος Αποστολής: Άμστερνταμ, Ολλανδία

*Όλες οι μεταφορές χρημάτων πρέπει να γίνονται σε EUR

 

Παρακαλούμε σημειώσατε: Ο τραπεζικός λογαριασμός που χρησιμοποιείτε για να κάνετε μια μεταφορά από πρέπει να ταιριάζει με αυτόν που τέθηκε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής στη DEGIRO.

Όχι, η DEGIRO δεν κάνει επείγουσες μεταφορές.

Συνδεθείτε στο WebTrader και κάντε κλικ στο «Κατάθεση / Ανάληψη». Στη συνέχεια, επιλέξτε «Μεταφορά χρημάτων από τον επενδυτικό σας λογαριασμό στον τραπεζικό σας λογαριασμό».  Αναφέρετε το ποσό που θα θέλατε να μεταφέρετε. Τότε θα εξασφαλίσουμε ότι το ποσό αυτό μεταφέρεται στον δηλωμένο τραπεζικό λογαριασμό σας μέσα σε τρεις εργάσιμες ημέρες.

Εάν μεταφέρετε χρήματα θα είναι στο λογαριασμό σας μετά από δύο εργάσιμες ημέρες κατά μέσο όρο. Εάν αυτό δεν συμβεί μερικά από τα παρακάτω θα μπορούσαν να είναι η αιτία:

 

Μεταφορά από έναν λογαριασμό που δεν έχει καταχωρηθεί σε μας.

Σε αυτή την περίπτωση σας ζητάμε να μας ενημερώσετε μέσω email στο clients@degiro.gr ποιο είναι το ποσό που μεταφέρθηκε και από ποιον λογαριασμό μεταφέρθηκε σε μας. Στην περίπτωση που το όνομα είναι το ίδιο με εκείνο που έχει καταχωρηθεί σε μας θα συνδεθεί με το λογαριασμό σας. Εάν το όνομα του λογαριασμού δεν είναι το ίδιο, όπως έχει καταγραφεί σε εμάς η πληρωμή θα μεταφερθεί πίσω στο λογαριασμό μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες.

 

Μεταφορά από έναν λογαριασμό που συνδέεται με πολλούς λογαριασμούς στη DEGIRO.

Όταν δηλώνετε το όνομα χρήστη του λογαριασμού στην περιγραφή τα χρήματα θα συνδεθούν στο λογαριασμό σας αυτόματα. Αν δεν αναφέρετε το όνομα χρήστη σας στην περιγραφή τότε παρακαλούμε να μας ενημερώσετε μέσω email στο clients@degiro.gr ποιο ποσό θα μεταφερθεί και σε ποιο λογαριασμό πρέπει να πιστωθεί.

 

Άλλα.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Ένας πελάτης μπορεί να είναι βέβαιος ότι η DEGIRO δεν θα επιστρέψει χρήματα σε κανένα άλλο λογαριασμό από εκείνο που έχει καταχωρηθεί στη DEGIRO. Ενώ είμαστε σε θέση να αλλάξουμε τα στοιχεία του λογαριασμού οι λεπτομέρειες θα πρέπει να ανήκουν στο ίδιο πρόσωπο.

Δεχόμαστε μεταφορές από οποιοδήποτε τραπεζικό λογαριασμό στην Ευρωπαϊκή Ένωση / Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο* που είστε ο ιδιοκτήτης του.

 

*Εξαιρέσεις αποτελούν: η Βουλγαρία, η Κροατία, η Κύπρος, η Εσθονία, η Λετονία, η Λιθουανία, η Μάλτα και η Ρουμανία.